KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Sabtu, 12 Disember 2015

Mengapa begini pengakhirannya...??

Lima tahun lepas, ghairah sungguh aku berkarya dlm alam maya ini. Menggantikn jurnal klasikku, diari dn pen..... Smua yg trbuku d hati aku zahirkn dlm blog ni..... Zaman canggih la katakan.....

X sangka la pulak ianya mmberi impak yg x menyenangkn kpd beberapa individu usai skarang ni..... Anak2ku x suka paparan gmbar2 yg aku tunjuk melibatkn mrk, khususnya yg menampakkn aurat mrk..... Ye lah, dulu mrk kecil, bayi dn kanak2 lg..... Skarang semua dah besar pnjang..... Mrk malu rupanya bila wajah zaman kanak2 mrk dilihat taulan zamn skarang.... Walhal, pd aku, mrk teramat comel, cantik dn jelita d mataku.....

Maafkn ibu wahai anak2..... Demi perasaan kalian, ibu korbankn sgala karya agung ibu..... Tiada yg agung drp kasih syg kalian...... Makanya sgala post2 lamaku yg brkaitn mrk trpaksa aku lupuskan.......

Uwaaarrrr..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.