KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Khamis, 20 September 2012

HATIKU HANCUR MENGENANG DIA... BERKEPING-KEPING JADINYA...

Memang menangis tak berlagu la aku hari ni...  Walaupun jenuh diberi semangat dan kekuatan oleh rakan2 blog, Ida, Noi, Nadia, Mummy dan ramai lagi, memang dah berkecai hati ini, rasanya tak dapat dicantumkan kembali.  Ewaaahhh.....


Memang la aku dah cuba sedaya-upaya untuk tidak memikirkan sangat pasal nak pegnent semula secepat mungkin.  Macam2 benda aku buat untuk sibukkan diri - penuhkan perabut rumah, tukar set bilik tido yg baru, buat gazebo, bina porch kereta tambahan yg baru, booking mpv baru ( riak la tu....), dan 1001 macam aktiviti lagi la, tapi camano bila dan hampir setiap malam tidur aku berulit mimpi sedang memangku, malah kadang2 sedang menyusukan baby baruku.....  Uwaaaargh.... memang azab bila buka mata, 'baby' yg kupeluk itu rupanya tiada di sisi.......  sob sob sob.......


Dalam pewot ni, masih kosong tak berisi lagi.....



Dan, pagi ni terasa mau berguling semahunya, bila peewot akhirnya datang lagi, untuk ke sekian kalinya!!  Menci...!!!  Menci...!!!!!  Huh, ikut hati panas, nak pegi camping la besok kat tepi pantai...  Khemah besar yg baru aku beli minggu lepas pun belum dirasmikan lagi....  Moh, moh kita camping!!!

6 ulasan:

  1. Mana tahu lepas period bulan ni, bulan depan melekat sekali lagi ke..


    Usaha tangga kejayaan ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nadia, hehehe

      memang itu ler ayat semangat kak tie tiap bulan...

      caiyokkkk utk diriku sendiri!!

      Padam
  2. relax la mc.tie ... enjoy life , jangan fikir sangat . aku ni pulak dok risau takut terlekat .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bg owang yg dah 'cukup kapasiti' cam hang, memang la takut 'lekat', bg aku yg masih kemaruk ni, ndak sesangat la 'lekat'nya tuh.... hehehehe

      saboooorrr jer lar....

      Padam
  3. dia selalu mcm ni... (for my case la)

    berusaha bagai nak rak...
    then hampeh...

    so kami buat budus, buat dunno
    tup tup... taraaaa!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la Noi.... me nak cuba buat budus lar pulop....

      hehehehe.....

      Padam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.