KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Selasa, 17 Julai 2012

HEBAT...

Sepanjang minggu lepas, sekolahku amat meriah dengan acara sukan tahunan dan Senamrobik Serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia...  check it out...


Peserta perbarisan drp PraSekolah...

Sukaneka... guru2 prihatin sedaya upaya men'side couching' peserta

Senamrobik...  aku dah kembali ke berat asal aku seblom ni... Uuwaaarrr....

Puteri Wawa.. merah sangatlah makngah...  hehe

KuZai sedang meng'fire' besfrennya, KuMah...

Rumah Merah yg sentiasa hebat hasil daya kreativiti guru2 mrk...

Antara guru yg hot kat sekolah mak...

Cikgu2 inovasi skmu.. heh heh

Peserta perbarisan Rumah Biru yg Biso Sokmo2...

Instructures senamrobik... meh2 kena tahan ko polis la pulop...

GB pra dan assistantnya yg vogue gitew...


Big Boss skmu...  ehem ehem

Shima tengah kontrol ayu.... kellasss ko Kiah....

Dan semasa gambo2 ini diupload, upacara makan pulut durian telah berlangsung dgn mreiahnya kat skolah aku ni....  So, manalah aku nak 'susut' berat, asyik makan, makan dan makan jewr....  (alasan...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.