KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Selasa, 12 Jun 2012

DULU LONGGAR, SEKARANG KETAT...

Kawan aku sibuk warwarkan satu produk kesihatan yang baru dia amalkan.  Katanya, memang baiiiikkk punyer...  Baik luar dan dalam!  Aku tengok dia, memang nampak la sedikit perubahan (yang di luar la... kat dalam, hanya dia dan laki dia la yg tahu, hehehe).  Sudah nampak makin putih dan gebu kulitnya.  Body pun skejap jewr dah nampak makin melangsing, padahal dia makan nasi macam aku jugak.  * Haaaa????  Makan nasik?  Yer, aku kembali makan nasi 3x sehari sekarang nieyh...*


Harga? Jangan tanya la...  Bila cakap pasal produk kesihatan dan kecantikan zaman sekarang ni, nak nak plak yang semacam direct selling ni, naik juling jugak la bijik mata bila tengok tang reganya...  Tapi, biasalah, bisnes zaman sekarang, boleh bayar kali, dan berkali-kali.... hehehehe...


Maka ramailah di kalangan warga skmu ni (golongan cik puan la) mula berebut2 nak mencuba produk hebat tu...  Aku pun cuba juga, tapi bukan ambik sat set la...  Cuma yang fokus utk kesihatan dalaman.  Al-maklum lah, masih dlm mood 'berpantang' selepas keguguran hari tu... Tambah2, katanya, produk tu akan memastikan kesuburan aku berada pada tahap maksimum!  Mudah la aku nak dapatkan baby baru nanti, yer dop....??  Heh heh...


Aku agak la kan, lepas ni, makin ramai la cikgu2 pompuan kat skolah ni ambik cuti bersalin!  Hahaha!  Yer lah, dah semuanya ambik ubat hebat, kembali bergetah dan muda belia!  Bak kata kawan aku tu, baiiiikkk punyer...  hahaha! 


Aku tak heran la...  Belum pun ambik ubat ajaib tu, aku dah alami semua tu! Dulu, kemain lagi longgar.  Sekarang ni, ketat giler!!  Buktinya, pagi tadi, bila nak sarung kembali baju sukan (sbab ari ni aku ada kelas PJ) semua T-shirt sukan aku dah jadi ketat glemat!!!  Hahahaha!!  Mana tak ketat?  Sepanjang tempoh 'berpantang' (sebulan) bukan nak kuruskan badan, tambah makan nasi ada la....  Semua jeans aku dah tak muat.  Cakap senang, berat aku dah naik hampir2 menyamai berat aku sebelum diet!!!  Mana la tak ketat semua baju aku....  Huwaaarrr....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.