KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Selasa, 10 April 2012

SAKIT...

Azabnyer...  Dah seminggu demam selsema dan batuk2...  Biasalah di musim panas kerontang cenggini.  Tambahan kat kampung aku ni, debu melayang tahap mengganggu pemandangan, gara2 pembangunan ( nak lebarkan jambatan )

Dah pegi klinik dah pon...  Tapi takut plak nak ambik ubat-ubatan yg dibekalkan oleh Puan doktor tuh ikut aturannya ( 3x sehari ).  Memang doktor kata, tak apa walau pegnen nak ambik ubat2 tuh, tapi aku tetap tak yakin....  Rela la badan lemah dan lembik, batuk macam nak pecah dada!  "Demi kamu, anakku sayang... ibu rela menanggungnya..." aku selalu melafazkan itu seraya mengusap perut yg tak nampak mana lagi pon boyotnyer....  Heh heh....


Aku tahu sesangat, keadaan aku ni memang amat menjejaskan murid2ku....  Malah semua kerja2 dan komitmen yg terpaksa aku beri kat semua pihak, apatah lagi kengkawan aku...  Maaf lah semua yer....  Doakan moga aku cepat sembuh dari demam dan 'musim mabuk' ni dengan segera....  Huuwaaaarrr.....  Pening dan hanyut jewr rasanya kepala otak nieyh...!!


Meja aku yg bersepah dan tak terurus...  dah sama kusut cam tuan dia...

2 ulasan:

  1. Dah berapa bulan dah Kak Tie??


    Bila nak letak gambar terkini? Nak tengok perutttt.. hehehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaha...!! Baru 2 buln la Nadia... Mana la nak nampak pewuuuttnyer....

      Tp kan, memang berat dah btambah ni... *risau...* Sejak pegnen ni, hari2 ngidam makan macam2, sampai berat dah naik 4 kg lebih..!!

      Padam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.