KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Rabu, 23 November 2011

KEMBANG LAGI....

Semalam, semasa pegi ambik duit RM100 yg kerajaan bagi kat anak sulung, terserempak ngan member yg dah 3,4 bulan tak jumpa, walhal tempat kerja kami sejengkal jewr jaraknyer, hehehe.  Bila dia komen, "Eh, nampak KECIK la sekarang ni...  Wat camana?  Betul la apa yg diowg duk cerita kat sekolah tu rupanyer... Huh, dah longgar habis dah baju ni.." katanya sambil menarik2 baju kurung aku yg dah memang jatuh bahu dah tu.... 


Whooaaahhh....!!  Macam nak berguling tang tu jugak aku rasanya!!  Kembang hidung weyh, bila ada org perasan akan perubahan dan usaha jerih kita tau.....  huhu. Memang tengah semangat diet skarang ni.  Tambah2 bila dah join CDCS...  So, timbang ari ni, still TURUN...  padahal semalam agak terkantoi sbab blasah roti planta separuh.  Tak tahan lapor, terlampau lama tunggu Dato' berucap masa rasmi majlis beri duit tu......  Tp, walau dah kantoi, cepat2 aku cover dengan wat eksersais bila balik rumah, huhu.....



Macam biasa la, kembar aku ni akan enter frame tiap kali mak diorang posing...




Berat pagi ni....


Yeyyy...  73.0kg...!!  Insyaallah esok akan pecah la nombo 3 tu....  Muahahahaha...!!  *dengan angkuhnyer*   So, pagi ni, selepas senaman skit2 di samping skipping 130 kali, aku brekfes ngan menu tetap atkins aku.......


Atkins mendenyer tu.....  kat bawah telur tu ada bihun goreng!!  Sengaja sembunyik bawah telur dan salad...  Muahahahaha...!!!!



3 ulasan:

  1. haha .pndai smbunyi eh ? good job akak ;)

    BalasPadam
  2. Hehehe....

    Tahniah Dayunk sbab dah bgelar siswi...
    Camner stay kat tmpat baru?

    Alaa... dekat jewr kan....

    BalasPadam
  3. akak...dalam pic tu , peha nampak kecik lah...wah best2!!

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.