KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Ahad, 20 November 2011

CABARAN DIET CUTI SEKOLAH...

Hahahaha!  Tak tersangka lah pulak aku akn join kengkawan yg baik ati lagi bsemangat waja bdiet berentap (ewah!) dalam Cabaran Ciet Cuti Sekolah (CDCS)...  Biasanya aku sekadar jadi silent follower/ commenter diorang jewr....  Memangdangkan cuti sekolah, takde keje yg serious perlu aku buat, baik aku mencabar diri sendiri.  Kot2 bila dah kena umum result gini, aku akan jadi lebih bsungguh dlm menurunkan berat badan aku yg tahap hippo ni....  kui kui kui!



Hari ini merupakan permulaan CDCS...  Kami, semua peserta perlu ambik dan catat berat permulaan.  Kalau boleh ambik ukur lilit badan dan sebagainya, memandangkan sesetengah drp kami tak turun berat badan, tetapi mengalami penyusutan saiz ( cam aku la...)  *perasan!*




Berat permulaan CDCS aku....  74.2kg.  Sama cam berat semalam.  Harap2 pasni, retilah hendaknya nombor kat skrin tu berubah ke arah nombor yang semakin kecil....   huhu.....






Gambar terkini aku yang menanggung berat 74.2kg....  Amik semalam...  Tp kira aci la rasanya memandangkan berat aku ari ni dan semalam sama....  heh heh



So, wish me luck everyone....  Bukan nak rebut gelaran juara atau seumpamanya.  Tapi,  harap2 aku akan tabah dan gigih berusaha utk diet dan menurunkan berat badan sepanjang musin cuti sekolah ni....  Lagipun, aku ada 'bet' dgn member kat sekolah utk tengok, di antara kami, siapa yang mampu mencapai berat 65kg bila buka sekolah nanti....   Whoooohoooo......  Chaiyoookkkk....  geng2 CDCS semua.....!!!!




6 ulasan:

  1. Semoga kita berjaya yer kak... Caiyok!!!!

    BalasPadam
  2. Caiyoookkk...!! Harap2 segalanya dipermudahkan Allah....

    BalasPadam
  3. good luck...awak cikgu ker

    BalasPadam
  4. good luck kak tie!!


    all the bestt yahhhhhh


    *saye jadi penyokong jer..*

    BalasPadam
  5. Mummy - Thanks... yes, I'm just an ordinary teacher...


    Nadia - thanks cayang... any news? Habaq mai la....
    ;p

    BalasPadam
  6. d best of luck! An ordinary teacher who produces excellent people... OK ler tu. I'm an ordinary teacher too. Caiyok! Caiyok!

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.