KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Ahad, 13 November 2011

BAKOOORRRRR...!!! BAKOR LAGIIII...!!!

Muahahahahahahaaaaa........!!!!  *kembang lubang hidung tahap gaban*   Timbang pagi ni.......


Turun lagiiiiiiiii............



Lagi 300g bjaya aku kurangkn drp semalam....  Huih...!  Makin2 la bsemangat...  Lagi bsemangat hingga tahap riak bila aku terpaksa KECIK kan baju kurung aku 2 inci.  Kalau tak kecilkn, bahunya dah jatuh ke lengan.....


Gambor SEBELUM....
Tu gambo aku posing dlm bulan puasa Ogos lalu.  Masa tu bangga nak mampus sbab bjaya turun 2kg lebih (tp aku blum start atkins lg masa tu).


Gambo TKINI - Khamis lepas....
Setelah baju tu aku kecikkn 2 inci, baru selesa sket pakai... takder la nak terlondeh bahu....  Mungkin bila lihat, tak nampak beza pon...  sama tembam ngan gambo kat atas nun kot....  Tp, cuba pratikan, daun biru kecik2 hujung kat tangan kanan aku dah jadi rapat di sisi berbanding gmbar buln Ogos.  Bukti ke 2, lengan baju yg tbaru dah jadi lebih singkat berbanding dlm gmbar lama, effek drp jahitan yg dikecilkn kat atas bahu tu...  Boleh nampak pergelangan tangan dah skarang.  Dlm gmbar lama, lengan tu labuh walau aku siap posing ala2 peluk tubuh pon.....  Bukti ke 3, MIS yg prasan - katanya pipi chubby aku dah tak brape nampak dlm gmbar tbaru ni... Dah mula nmpak sedikit cengkung.  Dlm gmbar lama, siap nak tjulur kuar lg, walau aku pakai tudung salma...


Huh, semangat!  Semangat!!  Harap semangat aku ni bpanjangan....  Tolong doakan aku yer geng2 semua....

4 ulasan:

  1. Saya amat memahami perasaan akak... Hidung saya yg kembang pun makin kembang... Huhu

    BalasPadam
  2. wahhh terbaik la kak.. sama2 kita bakor lemak2 dibadan ini.. :)

    BalasPadam
  3. Thanx Nardeeya n Syahir...

    Korang semua la yg jd pmbakar semangat akak nak teruskn prjuangn kurus tau....

    BalasPadam
  4. Thank you for your visits and comments on my blog, Siti (?).

    Tetap semangat!

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.