KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Ahad, 2 Oktober 2011

BEFORE N AFTER (Versi 1)

Mak tak kira kot lepas ni ramai yg terguling2 dan terus muntah hijau.  Tak kira!!  Orang lain, kot dah turun 10-15 kg baru tunjuk gambo Before n After...  Ini aku, hek eleeehhh....  baru turun tak sampai 7kg pon dah nak over!!  Ada mak kisah....?  Harap dgn penempekan gambo2 ni, akan menambahkan lagi daya usaha dan semangat aku serta semangat sesiapa sahaja utk teruskn perjuangan kami utk KURUS....



Di saat diet aku hanyut ke laut - 82.6kg...


Nampak tak lengan mak yg sasa lagi macho tu?  Hulk pon mau ngeri tengok tu....  hhhhhhh....

*
*
*
*




Aku semalam...( maaf, posing sorang2. malu nak minta tolong MIS )

Yes!  Memang tak berubah mana pon...  Kilo pon bukan menjunam pon turunnya.  Tapi, bak kata adik Zul (taknakgemok.com), size does matter!  Aku dah boleh sarungkan balik baju tuh!  Muahahaha!!  Sebelum ni tak muat...  tersangkut kat lengan, dada dan ponggong.... huhu....



Kenaper...?  Tak percaya yer....?




Bahan bukti :

Walaupon malu2 taik kucing yg melampau, mak tunjuk ler juger berat latest mak semalam.


Itu berat dan hasil sebulan Atkins.  Atau sebenarnya tak selayaknya aku panggil atkins kerana aku telah melanggar segala pantang-larang atkins tahap gaban.  Gara2 salah faham maklumat (alasan...).  Huh, harap pasni, aku akan lebih dedikasi dlm brdiet.  Cuma, setelah terlampau banyak menggodek maklumat diet yg pelbagai tu, rasa berat plak nak terus atkins.  Gatal nak cuba diet lain plak! ( Hah! Penyakit lama aku dah mula datang balik!)  Jenis tak reti nak bersabar dan mudah bosan....  Ya Allah, tabahkanlah hatiku ini....

3 ulasan:

  1. good work kak ct...semoga terus berjaya hendaknya mia doakan...u can do it

    BalasPadam
  2. Wahhhhh wahhhhhh.. memang dah lagi ringan dari sayeeeeee~ bestnya akak!


    Anyway, badan sebelom dan selepas tu ada bezanyaaa~ especially tang lengan dan muka tuu.. insyaAllah.. angka 60 dalam genggaman!


    berusahalaahhhh~

    BalasPadam
  3. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa angka tujuhhhhh.... jelessss3

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.