KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Isnin, 10 Oktober 2011

AKHIRNYA, KAU MENJADI MILIKKU...

Sudah sekian lama aku menyukainya secara diam.  Cintaku, pandang pertama padanya.  Setelah melihatnya kali pertama beberapa ketika dahulu, hatiku berdetik, dia adalah cinta hatiku!  Aku akan pasti memilikinya!!  Walau bukan sekarang, satu hari nanti......  Dan akhirnya, jodoh kami tiba jua...



*

*

*

*

*



Ooppss...  tersilap plak....!!

*

*

*

Yang ini sebenarnya.....




Ngeh ngeh ngeh...  dah khatam dah pon....  Sebelum ni, asyik baca blog dia, rasa tak puas sebab ngadap notebook.  Bila dah baca book gini, lebih selesa.  Boleh bawa ke mana2 plak tu!  Memang menambahkan semangat utk tetap tabah berdiet bila baca buku adik Dzul ni.  Dan, yg paling nyata, aku berani buat sesuatu setelah membaca buku ini - Cheat Day!



Bermula dgn membelasah roti planta pebret aku, disusuli dgn 6 ulas durian ( hingga kepala sakit macam nak meletup semalam ) dan tanpa segan silu makan 2 potong kek coklat yg member buat kat skolah semalam....  Hmmmm...!  Puas hati aku.


Ilmu kedua yg aku dapat, takmo timbang tiap2 hari.  Dulu rasa berat hati nak berpisah dgn penimbang digital baru yg aku beli khusus utk atkins tuh.  Tapi, selepas lihat penurunannya yg spti siput tu, buat aku emo jer.  Setelah yakin dgn saiz aku yg berubah dan agak 'menipis' ni, so, rasanya baik timbang seminggu sekali jer, ye dop....

1 ulasan:

  1. saya pun timbang sebulan sekali jer, kdg2 turun2, kdg2 kekal di takuk yg sama, emmm hari2 ada jamuan, mana mau turun kilo, haha..dugaan dugaan

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.