KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Jumaat, 9 September 2011

DIA DATANG JUGA AKHIRNYA...

Pagi ni timbang, berat turun 300g jer.  Maaf, aku tak mampu lagi nak tunjuk gambo timbang sebagai bukti, sebab ngeri dengan angka kat depannya....  Ciput jer?  Takpe lah... Itu pun dah Alhamdulillah.  Tu pon mujur turun.  Aku dah seriau takut naik, sebab semalam, balik rumah je, MIS dah hidang spagheti sardin.  Ceh, tercalar iman diet memandangkan perot berkeroncong, kepala plak duk sakit sedari pagi lagi.  So, terbelasah la juga spagheti tu sikit ( sikit versi aku la...)


Rupa2nya migrain, sakit tengkuk dan rasa nak patah pinggan tu simtpon2 yg dah lama aku lupa...  Maklum ler, dah lama 'dia' pergi...  Setelah lebih setengah tahun 'free' baru Cik pewod sudi hadir.  Hahaha!  Happy la MIS.  Lepas ni, ada can la nak 'lekat', katanya....  Insyaallah..... Sebelum ni, ujian selalu tunjuk tiang sebatang jer....  macam 2 minggu lepas.


Test aku yg ke 3 tahun ni....

Well, aku akan terus berusaha - berdiet dan tambah lagi 1 zuriat...  Alahai, baru turun 4kg...  Berat yg patut aku turunkan, 25-30kg tau!  Mak datuk, mampukah aku??  Huh, kalau si Bicikut tu boleh, takkan aku tak boleh kot....  Betul tak Nadia?  heh heh

3 ulasan:

  1. dah start atkins eh,, terbaiklah!!..bulan depan turun 10kg tu,hehe

    BalasPadam
  2. fuh fuh!


    Tahniah Kak Tie.. setiap minggu ada penurunan nihh!!


    Saye masih berdating dengan makanan makanan sedap belaka nih!

    BalasPadam
  3. Bicikut - kerana awk diet sy mula bkobar2 kmbali tau...

    Nadia - mekasih... Jom sama2 gomo diet lepas sesi raya2 tu.... ok

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.