KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Rabu, 28 September 2011

BUAH CEMPEDAK DI LUAR PAGAR...

Aku tak pasti la blog aku nanti akan mudah ditemui atau terus invisible jer drp semua kengkawan.  Maklum ler, gatal tangan plak nak cuba template baru setelah berhari2 'diusha' supaya menukar kpd yg baru.  Katanya, lebih canggih-munggih, mudah, menarik dan bla bla bla.....


Pening juga masa memula tadi...  Maklumlah, aku ni duduk dlm kategori 'buter IT'....  Ibarat kata pantun :


Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan;
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Ewaaaahhhh....  pasni ada la yg bantai gelak kat aku sampai guling2...




Gambor masa diet aku hanyut ke laut dulu....  sedang kelek buah cempedak kot... heh heh



5 ulasan:

  1. insyaallah pasti tie boleh nye.usaha tangga kejayaan

    BalasPadam
  2. cantiknya belakang tu tecer, kat mana tu? jual apa dlm raga tu tecer

    BalasPadam
  3. amboi 3x.... Karl weiyh....

    Kura2 dlm speedboat la pulaks!

    Ahaks....

    BalasPadam
  4. pasni slim macam model plakkan..

    BalasPadam
  5. Bici... takkan nak tunggu slim melim dulu baru boleh jadi model?

    Skarang pon akak jadi model tripple xl aper.... ( utk baju2 sendiri la...)

    hahahaha!!

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.