KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Ahad, 21 Ogos 2011

FINALLY...

Akhirnya tercapai jua impian untuk pekena tomyam merah Damar sebagai menu berbuka...  Dah tak boleh tunggu lama2.  Lagi hujung2 puasa, lagi susah nak dapat meja.  Kena chop awal2.  Nasib baik semalam aku pegi chop pukul 6 setengah, masih ada meja lagi...


'Wajah' pujaan hatiku - tomyam merah Dataran Damar...

Roti planta juga sempat aku belasah semalam.  Pergh...!  Sedap giler...

Munirah membuat jelingan maut kat mangkuk tomyamnya...  tak sabar la tu...

Wajah puas orang mengidam tomyam merah Damar....  Burp..! Alhamdulillah....

Pasal makan, dah tak berapa sangkut dah...  Ewaahhh... kuatnya makan...  Mentang2 turun minggu lepas.  Huh, cakap pasal turun, minggu ni turun 800gm jer...  Padan muka aku!  Melantak tak ingat dunia....  Satu lagi 'benda' yang still sangkut, pewot masih takder isi....  Senasib la dengan blogger manis, Nadia....  Sabar ye Nadia...  Marilah kita sama2 berusaha.  Mana tau, lepas raya ni 'berisi'....  hehehehe... (Jangan hanya berisi lemak, sudah la....)

3 ulasan:

  1. Fuhhh. nampak sungguh menyelerakan tomyam tuh!


    Iya betul.. usaha dan terus berusaha.. =)

    BalasPadam
  2. berisi apakah itu,hehehe..pastu xleh diet da,hahhaa

    BalasPadam
  3. Usaha sentiasa, ya Nadia...

    Haiiii Bicikut!
    Welcome...

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.