KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Selasa, 23 Ogos 2011

DAH JUMPA 'LUBUK' BARU...

Oh, oh, oh!  Teruja melampau aku pada tika dan saat ini.  Terus mood raya dan semangat nak makan2 menjunam.  Fuh, kenapa baru sekarang aku bertemu dia?  Kenapa baru sekarang dia singgah?  Kan best kalau sedari dulu lagi Allah ketemukan aku dengannya?  (ewah...)  Sah sah aku akan dapat melaram sakan untuk raya ni....  Jelas sekali, aku sudah jatuh cinta pandang pertama dengan....  blog dia!


Bayangkan dengan hanya beberapa bulan dan tanpa mengeluarkan belanja, budak ensem bernama BICIKUT tu mampu menurunkan berat badannya!  Ceh, jeles betul aku....  Huh, aku akan pastikan blog Bicikut ni adalah salah satu rujukan wajib aku lepas ni, selain dari blog tetap spt Nadia n geng2 dietnya....  Huh, semangat ni!  Semangat ni!


Korang boleh tengok sendiri transformasi dia....

Bicikut...  aku nak kuruskan badan jugak..........

2 ulasan:

  1. Kak Tie,

    dia memang power.. rahsia dia dua saja, tak makan nasi dan tak minum air manis. =)

    BalasPadam
  2. alamak, sik baik terjatuh pada blog je,wakakaka...

    hehe nadia, tu rahsia maintain i..
    air manis masa memula buat diet dulu..paling susah nak elak, tapi skrg da takde perasaan pada nasi dan air manis.

    berblog antara salah satu penguat semangat utk teruskan usaha. so rajin2 update dan tgk blog kawan2 lain yg diet k. ape2 pun thanks!!

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.