KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Ahad, 24 Julai 2011

MAAFKAN AKU...


Dalam seih medih dikenakan perintah sekatan ber'on line' di rumah tu, hidung kemik dan pesek ku ini kembang kempis tak tentu hala bila menjeling bilangan rakan yang sudi ikut bertambah lagi....  ( Ek eleeehhhh.... baru 16 owang dah nak menyohor! ) heh heh.....  Ah, tak kira!  Aku tetap bangga!  Aku tetap menghargai semua yang sudi mengikut secara terbuka begitu...  Tak terlupa juga buat yang mengikut secara 'gelap'...  hehehe...  Thanks a lot guys....


Namun, aku kehampaan tatkala memikirkan betapa aku tidak mampu untuk membalas balik kunjungan beberapa rakan yang follow, tetapi tidak menyertakan sekali link mereka.  Aku yang tak berapa celik IT ni tercungap2 mencari link mereka yang sampai sekarang tidak aku jumpai...  Maafin ya dong....


Sementelah ada antara mereka tidak pula meninggalkan apa2 komen pada mana2 entry aku.  Maka mereka ini kekal misteri bagiku.  So, harap diampuni diriku ya wahai Azreena_007, Hafi_zan dan Aime=)...  Bukan niatku untuk berlagak sombong dengan tidak mengendahkan kalian.  Tidak sama sekali!!  Aku ingin sekali untuk mengenali kalian, sebagaimana kenalan2 blog yang lain.  Harap mereka bertiga, atau pun sesiapa yang bisa membantuku memberi link mereka....   =)










2 ulasan:

  1. rasanya akak boleh klik kat nama tu.. dan kalau diorang ada blog sendiri, akan terpapar blog diorang.. cuba tengok. =)

    BalasPadam
  2. kak , azreena_007 tuh member saye . hehe . kak , tak nak promote sy ke lam blog akak ? haha ^^ .

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.