KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Ahad, 31 Julai 2011

DILEMA..

" Mak dah tak diet ker sekarang ni?" soal anak2 aku.

Apa perlu aku jawab?  Kalau cakap memang tengah diet, mereka boleh melihat sendiri cara aku makan.  Kalau cakap tak diet, mereka juga melihat aku bermati-matian membeli apa2 sahaja produk diet di pasaran.  Pantang dengar member cakap atau pantang ada yang terpampang di dada akhbar atau majalah.  Ceh!!


Masalahnya, mereka selalu aje ajak aku pergi makan di KFC...  Habis, takkan aku nak tengok ajer?  (eleeehhh... alasan...   =/ )



Bila dapat makan yang pebret diorang, senyum pon lebaaaarrrr  jer...  Mana la hati aku tak cair...



Huh, bukan korang tak tau, ayam kan memang dah pebret aku... heh heh!  Habis, mana timbang nak turun?



Takpo...  puasa nanti, sambung diet balik...  Ayat klise yang biasa aku tuturkan buat cover line.  Padahal, orang lain, bulan puasa, memang turun berat badan.  Aku, bulan puasa, makin NAIK berat badan!  Hadoiiiyaiii............

2 ulasan:

  1. Hehehhe.. biar betul akak puasa berat boleh naik? ;p

    BalasPadam
  2. Betul Nadia...

    Its always happen to me, over and over again...

    Mana taknya, time berbuka, tak ingat dunia! kah kah kah!

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.