KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Rabu, 22 Jun 2011

TINTA HATI JUMPA ARTIS!!

OMG.... OMG....  Itu yang aku terkedu tu.  Semalam, at the last trip, to way back home (betul ke apa aku tulis ni?  Ah!  Lantaklah...!)


"Rasa-rasanya macam pernah aku lihat wajah itu?  Tapi di mana ya...?" ungkap aku kat member2 semasa melihat seorang gadis manis berlalu di hadapan kami.

"Woi!  Artis tu....!" jerit Ku Mah.  Ye ke?  Aku nak jumpa.  Aku nak jumpa....  Maka gamatlah kedai mesra Petronas tu pula kami kerjakan gara2 terserempak dengan si artis tuh!!


Hambik kau....!  Ku Sah berposing sakan bersama Almy Nadia...  Kesian budak tu, kena layan kerenah kami, mak2 vouge yang terlampau ni....



Ku Mah tidak dapat menahan diri daripada bersalam dan memeluk Cik Almy, hingga dia nampak macam nak koma dah aku tengok...  Pastu, dengan ganassnya plak suruh aku snap gambar dia jugak.... Hhhhh.....


Tengok mak ni...  Rileks jer berposing sebelah artis glamer...  Takder nak kecoh2 pon!  Ceh, perasan la pulak....  Anyway, thanks Almy cos sudi layan kami.  Dia ada 'kerja' sikit kat KB siang tadi (urusan dengan JAMU MAK DARA rasanya), tu, on the way nak balik KL.....


Balik rumah, aku tunjuk la gambar ni kat anak dara sunti aku yang darjah 5 tu...  Berguling2 dia menjerit sebab jeleskan aku.  "Tak aci mak ambik gambar dengan artis...!" raungannya itu mengembangkan lagi lubang hidungku!!!!



5 ulasan:

  1. alalalal.. sweetnye dapat tangkap gambar dengan artis!

    Nampak tinggi eh Almy nih.. muka dia pun sweet jer. =)

    BalasPadam
  2. Huh, kembang lubang idung tak abis lagi nih!!!
    Hmmm... akak sorang = 3 Almy kan?
    Nasib ler...

    =/

    BalasPadam
  3. waaaa jumpa artis.. bestnyaaa

    BalasPadam
  4. @e_da... Kebetulan je tu...
    langkah kanan..
    heh heh

    BalasPadam
  5. waaaa ruginya tak dpt nak bergambar ngan artis sekali, kalau si amy nadia tu jumpa karl..mesti dio teruja kan, hahahaha

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.