KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Jumaat, 3 Jun 2011

SAPA BOLEH TOLONG ?

Kesian betul aku.  Dah dekat 5 hari Jazz menderita cirit-birit.  Dah jenuh aku beri ubat, macam-macam...  Nampak elok sekejap, tapi lepas tu datang balik.  Kesian sungguh...  Sampai kami tak boleh nak pegang dia.  Dia mesti marah.  Mana taknya, bila pegang, maka terkeluarlah isi perutnya...  walau sedikit....


Aku lagi la kesian...  sebab dah tak larat nak cuci najis dia yang merata-rata dalam rumah ni!!  Walau ciput-ciput, najis tetap najis, walaupun cair...  Huuuu....  Wey...  tolong la wey....  Ada sapa2 bleh beri tips nak bagi perut Jazz ni lasak sket?  Sebab dia memang terkenal dengan sensitifnya.  Tak bleh silap makan sikit.  Makan ikan rebus semalam, cirit.  Makan ikan singgang, cirit.  Makan ikan gulai, cirit.  Whiskas dia takmo makan plak, nanti muntah....   Uuuwaaaa.....  azabnya aku nengok dia.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.