KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Jumaat, 1 Julai 2011

THE CARPENTERS.......

Memang la aku seorang peminat kumpulan Carpenters, selain Beatles dan Abba...  Tapi, bukan Carpenters tu yang aku maksudkan di sini...    =)




Nak highlight 'carpenter' yang ada kek rumah aku ni....  Kalau dah rumah aku ni pun dia yang buat, ni nak buat 'istana' untuk pets dia la pulak...  Dah rabbits tu cepat sangat biaknya...  kena bina lagi satu la.  Yang sebuah tu dah sesak bebenor dah......  huhu



Baru siap kerangka je...  MIS nak kena gi kenduri kawen bespren dia kat Bachok la pulak.....  kawen Amran.... jangan tak kawen....  hahaha........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.