KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Isnin, 2 Mei 2011

DIA IKUT AKU..!!

Salam.
Hari ni, bila bukak jer papan pemuka blog aku, ada la bertambah sorang lagi 'follower' aku.  Alhamdulillah... Aku bukalah kerana nak 'follow' dia balik dan kenal2...  Rupa2nya!!!  Owh..!!  Terkejutnya!  Bangganya...!!


Minggu lepas, aku saje2 je blog walking kat followers salah satu blog yang aku follow.  Blogger dari US ni seorang fotografer, dan aku amat menyukai gambar2 yang dipaparkannya.  Orang kata, kalau kita tak dapat pergi ke sana pun, dapat lihat gambar2nya pun jadilah....


Salah seorang daripada followernya itu ( juga seorang fotografer ) telah menarik minat aku kerana dia turut memaparkan gambar2 yang tidak kurang hebat dan menariknya.  Sebagaimana yang diberitahunya, dia mengambil gambar2 tersebut, selain kerana minatnya, dia ingin supaya gambar2 itu ditatap oleh cucu cicitnya kelak...  Aku pun follow ler blog tersebut...


Blogger bernama Stephen Baird ini sudahpun mempunyai seramai 3763 follower sebelum ini.  Namun, aku amat rendah hati dan bangga kerana dia menyedari aku yang baru mengikuti blognya ( walaupun aku belum berkesempatan untuk komen sebarang entry daripadanya ), malah sudi untuk follow aku balik....  Thanks....


Aku paparkan post untuk hari ini bukan bermaksud untuk bermegah dan riak, tetapi sebagai pengajaran untuk diri aku sendiri...  Walau kita sudah dikenali ramai pun, kita tetap menghargai setiap insan yang sudi untuk mengenali dan menghargai paparan kita ( dalam kes ini, blog la.. ).  Aku puji sikap blogger ini...  Insyaallah aku akan cuba untuk bersikap sepertinya...  ( Amboi...  pengikut baru 7 kerat!!  Tak mungkinnya akan mencecah puluhan ribu tu...)  Alaaa....  Aiman tak kiiisaaaahhh.......




Stephen Baird - fotografer yang kreatif









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.