KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Jumaat, 22 April 2011

KAGUMNYA AKU...

Aku ada la buat blogwalking kat followers kpd blog yang aku follow, saja nak release 10sen, asyik check kertas peksa budak2 memanjang, rasa nak tercabut juga bijik mata yang dah sedia sepet nih!!


Ada sorang fotografer dari New Zealand tu kan, fullamak... cayoooo... bila nengok foto2 dia!  Bukak blog dia rasa aku macam berada di alam fantasi...  Sukar nak percaya yang dunia ini amat, amat, amat lah indah dan menariknya!!  So, aku teringin nak kongsi dengan kalian akan kehebatan ciptaan Allah ini.  Harap dia tak marah... hehehe...  ;-p


Comelkan...???  Dah la kembar, seiras plak....




Comel sesangat.............



Allah itu Maha Besar.  Dia mampu mencipta apa sahaja...




Allah jua lah yang menjadikan manusia bersama akalnya...



Di zaman siber ni, ada kemungkinan yang imej dalam gamba itu bukan kembar.  Kemungkinan ianya sudah diedit dan sebagainya...  Namun, aku yakin mereka adalah kembar...( sikit2 tu ragu2 la juga, heh heh)


Yang pasti, di bawah ini adalah kembar TULEN.....  (tepuuuuuukkkkkkkkkkk....)



My girls, love you forever...





1 ulasan:

  1. Your twins are so beautiful! They truly are gifts from God...so intriguing and unique! I , myself, am and identical twin as well. I love it!

    BalasPadam

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.