KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Rabu, 20 April 2011

BERTAMBAH LAGI....

Semalam, bertambah lagi 1 tahun usia MIS...  Selamat hari jadi, sayang.........  Semoga dipanjangkan lagi usia dan dimurahkan lagi rezeki oleh Allah Taala....  =)


Memang aku dan anak2 dah buat persediaan ( yang teramat sangat la ringkasnya ) awal2 untuk surprisekannya.  So, balik jer sekolah, dia tengah lepak atas buaian sambil baca paper dan makan kuaci.  Anak2 nyanyi la lagu 'Happy Birthday'......  ( Cuaca tetap panas membahang )



kek besday yg serba ringkas....


Anak2ku pergi tarik tangan dia, bawa ke dapur sambil menyanyi...  Aku yang lencun dek peluh ( sebab terpaksa tutup kipas, takut api lilin padam ) kontrol ayu menunggunya sambil tersenyum dalam kebasahan....  huhu......




Harap maaf jika 'keseksian' gambar ini mengganggu anda


MIS meniup lilin diiringi tepukan kami...  Tengoklah anak kesayangan dia kat sebelah tu, nampak sangat over dia plak dari bapak dia....  Si Munirah yang kelakar dan selalu mencuit hati kami...



Tengoklah tu..  Lebih dia plak drp 'besday boy' - habis sebelah kek tu dibelasahnya!

MIS makan kek hari jadinya 2 potong, sambil tersenyum...  Apa? Ingat kami lupa ker hari jadi you...?  Sambil mengucapkan 'thanks', dia membawa cawan minumannya kembali ke buaian, sambung mengetip kuacinya...  Ceh..........  Anak2 aku belasah kek dia sampai licin........



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.