KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Rabu, 2 Mac 2011

LAKI AKU JELES!!

Aku tau la memang ketara sangat nampaknya keoveran dan ketaksuban aku berada dalam dunia blog  dalam seminggu dua ni.  Aku pun perasan situasi itu.  Tapi nak buat camana, aku baru je reti tulis blog (taraf budak baru belajar merangkak la).  Sebelum ni, aku hanya tulis apa yg mengganggu jiwa a.k.a luahan perasaan dlm buku (ala2 diari gitu) jer...  Eh, bila dah tau nak buka blog ni, tu dia!  Gila la aku...  Semua benda aku nak bagitau (kalau boleh).  Walau aku tau dan sedar, xder sape pn jadi follower aku, kecuali sorg, aku x peduli!  Aku cuma nak luah perasaan- gembira, bahagia, benci, marah dan sedih aku...  Itu jer.  Tapi, kot kalau ada yg sudi membaca tu, lagi la aku bangga!!  kui kui


Dulu, bila tension, perkara itulah yang terbayang dlm kepala hotak aku.  Rasa nak 'mati' jer!  Sebab takde tempat aku nak mengadu dan luahkan.  Hidup memang boring...  Tapi, sejak aku dah berjinak2 dalam alam pemblogan ni, rasa ok sket.  Lebih2 lagi lepas join kelab blogger.  Bila baca entry mereka, ibarat menambahkan lagi perisa di dalam masakanku.  hehehe!

Cuma yg tak bestnya, laki aku nampak macam tak suka!  Dia pernah komplen, yg aku asyik mengadap laptop jer.  Aku kata, aku skadar tulis blog, bukan nak chatting kat fb ke, ape ke.  Malah aku minta dia baca la entry2 aku tu.  Dia tak nak plak!  Hisshh!!  Susah betul bila hidup dengan insan yg jenis tak minat huruf2 ni...  Anyway, camana nak yakinkan dia yg banyak benda positif ada di BLOG ???  ha? ha?  Isy, tolong la wey...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.