KENGKAWAN YANG SEJIWA...

Sabtu, 12 Februari 2011

HOTMAMAs

Lihatlah aksi terglamour para teachers PPD Kuala Krai dan Machang dalam menjiwai kursus yang dihadiri!! English Proficiensy Course 2010 ada 4 siri, 3 hari dalam satu siri. Siri ke4 itu adalah kemuncak kerana kami mem'praktikal'kan apa yang dipelajari. So, melaram sakan la HotMamas, sebagai penutup kursus...
Pn. Suzanna dan Pn.Maheran antara JU berkaliber yang membimbing kami. Tidak lupa juga Miss Jenna, Mr.Mazlan dan ramai lagi (maaf, dah lupa nama). Mereka amat aku kagumi kerana kehebatan mereka dalam English spoken dan daya kreativiti serta keyakinan diri mereka yang jitu. Kalian memang hebat...


HotMamas' Group semasa di PKG Pahi. Semua best dan sporting! Berdiridari kiri: Ros, Ila, Shima (walau tengah 'mabuk' masa tu), Kak Jas (duduk dari kiri), aku(ehem), Aina yang hebat dan master mind HotMama dan Azie yang cool... I really miss you guys.....
Pada hari terakhir, Siri ke 4, HotMamas sibuk giler menyiapkan booth kami. Tajuk: FESTIVAL AROUND THE WORLD. Warna tema kami, hijau. Tu yang aku rasa booth kami lebih menyerlah dari booth2 member (sorry geng! Terperasan la puloookkk). Namun secara peribadi, aku amat seronok sepanjang hari tersebut, walau sudah 28 jam tak tidur menyiapkan wau hijau di dinding dan jambangan bunga! Memberku yang lain pun, apa kurangnya... Kami macam tak cukup tangan. Tu yang aku naik heran bila melihat persiapan kumpulan lain yang hebat-hebat belaka...
Hari tu, group Mr.Zack berdikir barat. Siap semua kelengkapan dikir. Lebih meriah bila Husna dan Kak Sal turut menyumbangkan suara merdu mereka dengan diiringi muzik dikir...

For all the participants of the course, including the JUs - You all rooooccckkkkk!!!!!!!!!! Miss U a loooottttttt.......
.























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terimakasih kerana sudi komen paparan saya. Saya amat menghargainya.